valborgs

igår for jag hem till arvid. vi såg på tv och myste hela kvällen. sen så sovde jag där!
imorse gick jag upp kvart i 7(har inte gått upp så tidigt under hela 1an) och duschade, sen gjorde jag mig klar och så tog jag kvart i 8 bussen till skolan. idag har vi haft engelska och då fick vi besök av 3 tjejer som bor i uganda och berättade om det osv, vi fick också lära oss deras dans! sen hade vi MDK, idrott(vilket var jättekul idag!), lunch och sist medieproduktion. jag kom alldeles nyss hem och jag är så andfådd pga att jag sprang från busshållplatsen hem till mig och det är faktiskt ganska långt!
kvällen ska spenderas med några brudar och det blir nog bra! Ta det lugnt ikv! TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0