höst..

igår for jag med mamma till stan. fick med mig 2 linnen hem. när jag kommit hem blev det bara att byta om och sen springa till bussen för att fara till byske. jag och joakim spelade lite mariokart i hans husvagn, sen drog vi hem till krille och var med 4 till killar. vi spelade uno och snaggade krilles hår. sen drog vi tillbaka till joakim och såg på film. for vid 1 nångång.
ikv har jag varit på trästocksfestivalen. var där i totalt 8 timmar... såg band, var med kompisar, träffade folk osv.
märker verkligen att det börjar bli höst, det är kolsvart ute och jag hade 2 tjocktröjor ikv och jag frös endå! nu ska jag sova, TJING!

min läckra outfit som jag hade när vi skulle köra hem från boviken en kall kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0