ÅSTRÄSK

hello buddies!
det här är nog sista gången jag skriver till förrän på söndag när jag kommit hem från åsträsk!
idag trodde jag att jag hade försovit mig, men när jag väl kom till skolan så såg jag att klockan bara var halv 9 och jag började halv 10... men jag la mig i en soffa och halvsov! sen hade vi engelska och svenska, slutade halv 12 och sen drog jag hem. nu har jag packat lite, och så väntar jag på att arvid ska sluta så att jag kan komma till honom. ikv så ska vi typ se hockeyn med hans kompis men ja, jag vet inte riktigt än. vi får helt enkelt höras på söndag! HA EN BRA HELG!!!!♥


jag och klara! krya på dig vännen=D

Kommentarer
Postat av: klaras

naw thank you hunn !

duu tänkte fråga kläderna du sålde på din gamla blogg har du kvar typ aladdin-byxorna och den röda tunikan ? :]

2010-04-02 @ 20:23:37
URL: http://klaraplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0