at arvids place

oj så dålig jag har blivit på skriva här..
iaf, iförrgår så for jag till karolina. vi bakade kladdkaka och sen gick vi över till arvid och var med han och johan, sen gick vi till karolina igen och såg film. vid 12 tiden vart jag så grymt trött så då gick jag och arvid hem till honom och sov.
igår vaknade vi ganska tidigt, åt frukost, såg prison break, satt vid datorn osv. sen for jag hem och åt tacos, gjorde mig klar och sen blev det att fara till alexander och förfesta. sen vid 9 drog vi till själva festen. vid 12 så mådde en av mina vänner dåligt och ville fara hem så då åkte jag taxi med dom till max och åt en hamburgare, sen kom mamma och hämtade mig och skjutsade mig till arvid. idag har vi spelat kort, ätit frukost&lunch, sen när arvid kommit tillbaka från solbacken så ska vi duscha och sen har jag ingenaning om vad jag/vi ska göra.
sitter på arvids systers dator, så inga bilder. TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0