dagen i text

imorse klev jag upp samma tid som jag brukar, men vid 8 kom jag på att jag började halv 9 och då var jag ny duschad, så det blev stressigt men jag fick iaf skjuts av min syster! När jag kom till skolan så skrev vi nationella provet i engelska och det gick väl sådär... sen hade vi mpr, lunch, mdk och sen skulle jag egentligen ha matte men jag skulle till ungdoms så jag var tvungen att skippa den lektionen! sen for jag på lilla marie med julia, cissi och alicia, åt en giffel(favoriten!). sen kollade vi runt lite på stan. efter ett tag drog cissi och alicia. då gick jag och julia till subway och åt. sen for jag hem. jag fick även med mig ett jättefint armband för endast 23kr! snart ska jag se greys anatomy och sen ska jag väl sova! sorry för att min blogg är så tråkig just nu, men inspirationen är på 0... sovgott, TJING!

har typ inga bilder på den här datorn så det får bli en gammal..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0