FREDAG!

Godmorgon alla! Idag är det soligt, men jag tkr endå att det är kallt...
Aja, igårkväll for jag hem till älskling, vi åt sockerkaka, var social med hans familj och sen vid 11 nångång så gick vi och la oss. Jag sovde tyvärr inte så bra inatt så jag var riktigt trött imorse när jag skulle upp. Idag började jag halv 9 med engelska, nu har jag mediekommunikation(slutar om 10 min), sen har jag idrott, lunch, och sist medieproduktion! Jag har ingenaning om vad jag ska göra ikv eller ihelgen.. men vi får väl se, det blir nog bra endå:) Skriver när jag kommer hem(eller kanske ett inlägg på medieproduktionen)! TJING!

bild från medieproduktionen i onsdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0