girlpower

igår såg jag mamma och syster "flickan från ovan" den var wierd men endå lite smått bra. sen gjorde jag mig i ordning och for till stackrönnan med filippa och sofia. vi var utelåsta så vi satt i deras bastu i drygt en timma tills hanna kom med nyckeln. sen gick vi in och såg "prom night", och den filmen är typ den bästa skräckfilm jag sett!!!! sen vid 3 gick vi och la oss, men vi somnade inte förrän drygt 4. imorse vaknade vi drygt 11, åt frukost, såg film och sen vid 2-3 tiden for jag hem.
ikv har jag varit med arvid, vi har sett film och tryckt i oss chips, godis, popcorn och läsk! han ska också sova hos mig!!!! vi hörs imorgon people!!! TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0