handledarutbildning

åååååååh guuuuuuuuuuuud...... jag orkar verkligen inte skriva idag.........

iaf. igår. då var det min födelsedag. började halv 10 med prov(&engelska) sen slutade jag. då gick vi runt lite på stan, satt på waynes och snackade. sen gick vi till dallas och åt. och sen tog jag bussen hem. när jag kom hem hann jag bara packa lite saker och sen kom arvid och hämtade mig. vi for hem till karolina där även johan var. vi såg på tv osv. sen vid 10 drog jag och arvid hem till honom och sov.
imorse klev vi upp, gjorde oss klara. sen tog jag kvart i 9 bussen till skolan. hade matte, idrott(hur jävla jobbigt som helst=astma), lunch, mentorstid, medieproduktion. sen stressade jag mig hem, lagade mat, åt, fick skjuts till stan, och där har jag lyssnat på den där jävla övningskörnings-handledarutbildningen i 3timmar och 20minuter, och det är bland det tråkigaste jag gjort i hela mitt liv, måste ha gäspat minst 300ggr.... nu är jag iaf hemma och ska snart se DH och cougar town!!!! SKRIVER SNART IGEN, måste på toa hihi TJING!

Kommentarer
Postat av: sofie:)

jag ska på handledarutbildningen ikvälll..... :((:(

2010-04-28 @ 07:59:26
URL: http://sofieemarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0