låt mig få drömma

idag när jag satt och solade på altanen så började jag och min syster prata. jag sa att jag ska flytta från skellefteå när jag flyttar hemifrån och då sa hon att jag inte kommer att göra det eftersom att arvid inte kommer flytta härifrån och då sa jag att jag måste få följa mina drömmar och om arvids drömmar är att stanna här så måste ju han följa sina.

(våran konversation, något ord hit eller dit är kanske fel)

N- jaha vad är dina drömmar då?
A- det du..
N- HAHA du har inga drömmar
A- jo
N- vad är det då?
A- det vill jag hålla för mig själv..
N- (går iväg) HAHA tönt...

då går hon in och skrattar HUR MKT som helst och berättar för mamma om hur "rolig jag är". är det verkligen jag som är tönt när du går och berättar allt för mamma? bara för att jag vill hålla mina drömmar för mig själv. du har endå ingen rätt till att veta vad mina drömmar är när du endå bara skrattar åt mig. ALLA har drömmar, antagligen, N du har också drömmar.
och ja, jag tar det här på bloggen för jag har ingen talan mot dig ibland, och jag ORKAR INTE bråka, helt allvarligt. men jag känner att jag måste få "försvara" mig.


bilder: google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0