life is magic

igår så beställde vi kinamat och åt till middag, MUMS!! sen såg vi "wallander vålnaden", riktigt bra! och så satt vi ett tag vi dator. vi gick väl och la oss vid halv 1 typ, somnade direkt! imorse vart vi tvungna att vakna tidigt för arvid, hans pappa, hans farfar och hans kusin skulle fara till åsträsk och köra skoter, så då skjutsade dom hem mig vid typ 9. sen dess har jag suttit vid datorn, frukost, tv och solat lite på altanen! nu ska jag gå tillbaka till altanen och se om det fortfarande är sol så jag kan sola lite till. ikv har jag ingenaning om vad jag ska göra. hörs snart igen! TJING!

saknar mitt mörka(långa) hår... men det kommer tillbaka till hösten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0