Lumix

idag har jag då haft skola. cyklade faktiskt, men det var blåsigt så det var inte så roligt som jag hade tänkt mig... började ju kvart i 10 med typ 20 min matte, idrott(bad på edda), lunch(max), ingen mentorstid(missade pga bad), medieproduktion! sen när jag slutade så cyklade jag till elgiganten(aron följde för att jag inte hittade, tack!) för att hämta min inlämnade mobil och köpa min födelsedagspresent! nu är jag hemma och ska nog snart äta middag. sen kommer förhoppningsvis arvid hit(träning med bjun) och vi kommer nog bara chilla! skriver senare, TJING!

något riktigt snyggt är en "slarvig fläta"! passar också på halvlångt hår, provade faktiskt idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0