middag

nu har jag verkligen ändrat mig, jag tror att min födelsedag kommer bli otroligt bra!
idag hade jag då skola. började 20 i 10 med medieproduktion och där skulle vi fota skräp hehe. sen hade vi mediekommunikation och då gick vi till norran och fick gå runt och kika lite, visa våran genusundersökning osvosv. sen var det att fara tillbaka till skolan för att ha matte. sen slutade vi! då gick jag på stan i en halvtimma och köpte ett till par tights. sen tog jag bussen hem. till middag åt vi fläskfilé, beasås och pommes, mums! ikv ska jag se greys anatomy, och kolla runt lite på kläder på internet tror jag.. vill hitta något fint nu ju när jag kommer få massa pengar i födelsedagspresent=D aja, det blir tyvärr ingen bild för jag sitter på mamas dator. see you soon! TJING!

ni kan också kolla in min och karolinas nya blogg här! dock är designen inge fin, vi ska fixa den till helgen! och så kommer jag fortfarande att ta den här bloggen i första hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0