pizza

jag är så glad för att jag har världens bästa vänner♥ ville bara säga det!

igårkväll kom arvid hit, han åt här, sen såg vi på tv resten av kvällen. han for vid 10, då såg jag cougar town och sen gick jag och la mig.
inatt så drömde jag också världens konstigaste dröm! jag drömde att jag var i något sorts "fängelse" pga att jag hade ritat en bild till en "betydlig" människa. och så lyckades jag rymma och då var det bla arvids pappa(nån sorts vakt) som letade efter mig. dom hade till och med mörkersyn och pistoler(?). aja....
idag har jag skola. ska ta kvart i 9 bussen, fast jag börjar inte förrän 20 i 10. då har jag medieproduktion, lunch, mediekommunikation och sist matte! slutar 20 över 3. nu måste jag göra mig klar, vi hörs senare, TJING!



måste ocksåå bara tillägga en sak... jag har ätit pizza till frukost i måndags, igår och idag.. om jag fortsätter såhär så kommer jag ju att rulla fram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0