plans

1. Jag är så förbannat arg just nu pga att jag är så otroligt korkad, glömsk osvosv... jag glömde min favorit halsduk på max, och så glömde jag min hårinpackning som var nästan full på edda... då var det 200kr borta.

2. jag kommer typ inte att göra någonting på min födelsedag.. för vi ska fira mig med familjen+mormor på lördagen innan(jag fyller år på måndagen), och på min födelsedag slutar jag kl 12 och då har ju ingen annan slutat, så åh. för jag vill ju tex fika/göra något med julia&cissi&alicia, sofie&hanna&sofia&filippa, folk från klassen, karolina, arvid osvosv. så om ni folket läser detta så vill ni hitta på något måndag den 26 april? kommentera, smsa eller vad som helst!♥

nu är det middag, skriver säkert inget mer ikv, TJING!♥

8an maybe? jag och karolina

Kommentarer
Postat av: sofie marklund:)

KLART VI HITTAR PÅ NÅGOT MED DIG AWWSAN! lägger alla planer åt sidan för din födelsedag ifall du inte redan hittat andra planer!!:)

2010-04-13 @ 19:17:26
URL: http://sofieemarklund.blogg.se/
Postat av: ida

klart du ska firas ameli!det kirrar vi!;)

2010-04-13 @ 19:50:59
Postat av: jullix

vi ställer ju upp ofc:D vi måste fördelsedagsfira dig ju!;)

2010-04-14 @ 17:00:32
Postat av: hannaaa

SÄGER SAMMA SOM SOFIE, KLART VI HITTAR PÅ NÅGOT!!:D

2010-04-14 @ 17:38:55
URL: http://hannalundmarkk.blogg.se/
Postat av: filippaaa

HÅLLER MED HANNA OCH SOFIE VI HITTAR PÅ NÅTT !!! ALLA TJEJER FIKAR PÅ WAYNES <<33<3<<3 WIEHO

2010-04-14 @ 20:29:00
URL: http://filippab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0