varning för utväxt + hjälp!

OKEJ, nu behöver jag hjälp med mitt hår hehe! och SNÄLLA kommentera, för jag vet ju att ni är där, och det är inte så jobbigt att skriva en liten kommentar medan jag lägger ner en massa tid på min blogg för att ni ska får läsa. hehe, om ni inte vågar skriva ert namn så är det ju endå okej att skriva anonymt? hihi TACK PÅ FÖRHAND♥

jaa, nu till saken. jag har ju typ orange hår, och så har jag börjat få utväxt. så jag funderar på att först färga det mer askigt och sen närmare sommaren slinga. eller ska jag skippa att färga askigt och slinga redan nu? ge mig också gärna förslag!


utväxten...

och såhär ser det ut. sry för tapig bild.



Kommentarer
Postat av: hanna

askigt!=)

2010-04-11 @ 14:34:01
URL: http://hannalundmarkk.blogg.se/
Postat av: emilia

ja tycker du ska ha de ljust iaf!=)

2010-04-11 @ 15:43:54
URL: http://emmiliasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0