awesome night

Gårkvällen vart riktigt lyckad!
Sofia och Filippa kom hem till mig, vi(mamma) gjorde en brasa på våran bakgård. vi grillade korv och pinnbröd. arvid och alle kom förbi ett tag, men sen när 5 andra grabbar kom så drog dom. vi satt vid elden och snackade. sen så vart vi barnsliga och började leka kurragömma med dunk och det var riktigt jävla roligt. som gamla goda tider! vid 2 gick vi in till mig för att det började bli så kallt. vid 3 någongång drog killarna och då gick vi tjejer och la oss direkt!
imorse vaknade vi kl 12 av att mamma väckte oss... gjorde frukost, gick ut på gräsmattan och låg på filtar, pratade, läste tidningar, solade osvosv. mysigt! dom for nyss och snart ska jag kanske ner till stan.
ikv har jag ingenaning om vad jag ska hitta på!!!

jag har inte berättat att jag färgade mitt hår mörkt i torsdags, AND IT FEELS GOOD TO BE DARK AGAIN!

ingen fin bild direkt, men tog den bara snabbt sådär!


Kommentarer
Postat av: sofffffff

snygg amsan!! :D

2010-08-16 @ 23:08:03
Postat av: sandra

det blev as fint ! :)

2010-08-17 @ 00:52:15
URL: http://ciindraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0