du försvann från mitt liv alldeles för fort

jag förlorade inte bara en pojkvän. jag förlorade min bästa vän, en familj, ett hem. han var en stor del av mig och mitt liv. det var en stor del som bara rycktes bort på några sekunder. allt som jag verkligen älskat var förlorat. han var min drog som jag nu måste vänja mig vid att vara utan, ni förstår väl att det är jävligt svårt? jag saknar och känner suget efter min alldeles egna drog...
och ja, det är ju bättre. men när man väl ser en film, lyssnar på en låt, eller vad som helst som påminner om honom så är det jävligt tungt. jag vill heller inte glömma honom eller allt vi varit med om, för vi hade verkligen en underbar tid tsm. jag önskar bara att vi en dag kan bli lika bra kompisar som förut.

det känns som att jag inte kommer våga ha ett förhållande på ett bra tag. jag vågar inte bli kär. jag vågar inte älska någon. jag vågar inte ge mitt hjärta till någon. jag är så rädd, för
jag vill aldrig känna denna känsla mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0