i got a feeling

Godkväll kära bloggläsare!!!
ska faktiskt snart gå och sova. behöver min skönhetssömn! den har jag fått för lite av dom senaste dagarna...
idag har jag haft skola, hade bara 2 lektioner så det var skönt! när jag kom hem så snackade jag med min syster i en timma på skype, såg one tree hill. sen vid middagstid for jag till min "dejt" (haha) han hade lagat mat till mig, det var riktigt gott! vi pratade, såg tv och käkade kladdkaka. kom nyss hem!
imorgon har jag skola som vanligt. sen får vi se vad som händer! SOVGOTT puss!


haha förlåt sofia om du inte vill att jag ska lägga upp den:] du får säga till om du vill att jag ska ta bort den♥ men jag behövde lite oseriöst nu;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0