make a change

1a augusti idag och det är bara 23 dagar kvar tills skolan börjar om. och vet ni vad? jag har nog aldrig längtat så mkt till skolan som nu! saknar min klass, och att vara upptagen med något. för sen jag blev singel, har jag aldrig känt mig så ensam och då är det skönt att ha något att göra.

tänker slösa ca 2000kr på nya kläder och andra nödvändigheter. och om jag ska till sthlm så går det ju drygt 2000kr. så då är hela lönen borta... men det är jag värd, jag är värd att få slösa pengarna som jag själv tjänat ihop på något som jag vill ha och behöver.

funderar också på att skaffa löshår.. jag vet, weird. men jag vill så gärna ha långt hår och få ha lockit hår, för om jag lockar håret nu så blir det för kort... vet heller inte om jag ska färga det mörkt igen eller forsätta ha det som jag har nu. och om jag har den färgen som jag har nu så vill jag typ slinga.. hmm vad ska jag göra.. vilka problem.

vill också göra så himla många förändringar, vill hitta på något spontant, men som bara 17 år får jag inte göra allt jag vill...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0