MP2 imorgon då!

riktigt roligt att så många börjat följa min blogg! dock förstår jag inte varför... min blogg måste ju vara den tråkigaste ever!!!!!
och jag ville bara säga att jag kan fota min shopping från piteå/umeå/skellefteå imorgon och lägga upp det.

imorgon blir våran klass MP2, och det känns weird efter att ha hetat MP1 i ett år nu... aja, får väl vänja mig vid MP2... har faktiskt varit taggad på skolan i ca 2 veckor, men nu när den dagen är imorgon så kände jag inte taggen lika mkt. vet inte varför. ska bli underbart att träffa min älskade klass!!! men att stiga upp tidigt varje morgon, ta sig till skolan i snö och kallt väder, massa läxor, det kändes inte lika roligt...

nu ska jag borsta tänderna och göra mig klar för att sova! skriver imorgon!

puss på amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0