sand

iförrgår var jag med sofia, filippa, mathias, alexander och joel. vi bakade kladdkaka och satt på min altan med levande ljus och pratade. killarna for vid 2 nångång tror jag. sen vid 5 gick vi tjejer och la oss.
igår vaknade jag vid 12-1 tiden men jag lät sofia och filippa sova tills kl 3. filippa for direkt hon vaknat, och sofia stannade tills kl 6. vid 10 tiden kom sofia och alexander till mig, efter ett tag kom också mathias. vi såg skräckfilm och dirty dancing. killarna for vid 4, och jag och sofia gick och la oss halv 6.
imorse vaknade vi vid 2 någongång. kokade makaroner och stekte korv. sen så följde vi mamma och pappa och käkade glass i bergsbyn. sen drog vi vidare till byske där vi badade!!! och nu sitter jag hemma hos sofia och vi ska laga romantisk middag hehe. to be continued...
bilder från idag på stranden kommer nog imorgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0