staden

GODMORGON!!! haha neee skojar bara. HEJ!
igårkväll for jag hem till sofia. vi käkade popcorn, pratade osv. sen vid 12 så ville vi fara och nattbada i älven, så arvid, mathias och alexander kom och joinade oss. sen vid 2 någongång så for jag, sofia och arvid hem till mig. vi käkade pizza och såg linas kvällsbok. drygt 4 for arvid hem, och vid 5 så somnade jag och sofia.
imorse vaknade vi vid 1. jag duschade, vi åt frukost och sen drog vi hem till sofia och fixade oss. och sen drog vi till stan. nu är jag 1000kr fattigare, men en tröja, en kofta, en väska och ett par jeans rikare!!!!! (kan visa bilder sen!)
ikv ska jag vara med sofia, vi får se vad vi hittar på för skoj!

söta!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0