Dag 05 - Vad är kärlek?

Vad är kärlek? - Jag tror knappt att någon människa riktigt kan ge ett bra svar på det.
Kärlek är flera starka känslor. Känslor som man inte riktigt kan förklara och förstå sig på.
Kärlek kan vara vacker, underbar, fantastisk. Men kärlek kan även vara hemsk, brutal, ledsen.
Kärlek ger en fjärilar i magen. Kärlek är ett knivhugg i hjärtat. Kärlek ger en ett leende. Kärlek ger en tårar. Kärlek gör en varm. Kärlek gör en tom.

Jag har varit med om denna underbara kärlek. Jag har även varit med om smärtan av denna kärlek. Man undrade om kärleken verkligen var värd all den smärta? Ja. Kärlek är underbart. Kärlek är allt. Jag skulle aldrig vilja leva utan kärlek.


weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0