Dag 09 - Platser jag besökt

I mitt liv har jag besökt Dominikanska Republiken(Santo Domingo och någon by/stad), Thailand(Phuket), Turkiet(Alanya), Grekland(Parga) och Polen(Krakow, Auschwitz och Birkenau). Har även varit i Finland, Norge, Danmark och Estland, men jag tkr inte riktigt att det räknas... hehe.

Mina favoritställen av dessa var nog Grekland och Polen. Mest pga att jag var ganska liten på dom andra platserna så jag kommer inte ihåg så mycket. Grekland gillas pga sol, bad och för att det var så mysigt. Polen gillas pga deras annorlunda miljö(kolla bilder nedan) och att det var så otroligt intressant på Auschwitz och Birkenau.

Har har jag några bilder från Polen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0