Dag 10 - Min första kärlek

Jag vet inte riktigt vars jag ska börja. Jag skulle typ kunna skriva en hel bok. Men jag ska försöka göra det kortfattat.

Min första kärlek var Arvid Stenmark.
Vi lärde känna varandra pga att han gick i min bästa kompis klass. Vi började umgås i ett "gäng" väldigt mycket. Jag kände direkt att det var någon gnista mellan oss så vi började som "ta på varandra" och skriva till varandra hela tiden. Vi var båda riktigt blyga och vågade som inte ta första steget. En kväll, den 7 april, pratade vi på msn och då skrev jag till honom att han skulle komma till mig. Han kom, vi låg i min säng och snackade om allt möjligt hela kvällen. Jag kommer till och med ihåg vilka kläder vi hade på oss. Jag hade mina håliga jeansleggings och han hade sin gråa adidas hooddie. Den kvällen var första gången vi kysstes.
Efter att vi varit "på g" ett tag så kände jag att det inte riktigt kändes rätt, och då berättade jag det för honom. Det gick dagar utan att vi träffades och jag kände mig tom. Det var något som saknades. Jag hade tur. Han hade inte glömt mig, utan jag fick ett sms från honom där han berättade hur mycket han älskade mig. Då föll jag verkligen för honom. Efter det var vi som tillsammans, vi visade det bara inte öppet förrän den 21 juli, då det blev vi.
Han var busig, omtänksam, snäll, mysig, kärleksfull, underbar. Han var fantastisk. Jag hade tur som fick en sådan kille som honom. Vi hade ett helt otroligt år tillsammans, med mycket kärlek. Dock slutade vår relation ganska tragisk.. alla gör vi misstag.
Kan inte förstå att om 19 dagar var det ett halvår sedan vi gjorde slut.
Han kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta.


En bild på Arvid, dagen efter att vi blev tsm.

Första puss-bilden på oss.

Arvid hatade att vara med på bild, så mamma vart tvungen att smygfota honom.

En vanlig dag på sommarlovet, vi hade legat ute och solat på hans gård. Sen gick han in för att äta lunch innan han skulle på träning och då kände jag för att pussa på honom.

En dag ute i Arvids stuga. Karolina och Johan var också med!

En kväll när vi for och bowlade med Karolina och Johan.



Kommentarer
Postat av: karolina

aw:(

2010-12-08 @ 17:35:09
URL: http://karroyeah.blogg.se/
Postat av: Anonym

så fina ni var tillsammans:)

2010-12-09 @ 20:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0