Dag 3 - Mina föräldrar

Mina föräldrar är världens bästa. Säger det nog inte så ofta som jag borde göra, men jag älskar dom med hela mitt hjärta och jag uppskattar dom för allt dom har gjort och för allt dom gör för mig. Det finns så mycket som jag skulle kunna skriva om dom. Men det räcker inte ord till. Det går inte att beskriva.

Mina föräldrar heter Helen och Göran. Min far är 11 och ett halvt år äldre än min mor. Men ålder har ingen betydelse när man älskar varandra. Och det kan jag verkligen se på dom. Dom är fortfarande kära, efter 22 år tillsammas, så ser man deras kärlek när dom är med varandra och ifrån varandra. Deras romantiska historia började på Psykklinken. Där dom träffades via jobbet, och föll för varandra. Dom gifte sig och gav varandra löften, att dom skulle vara tillsammans tills döden skiljer dom åt.





(förstod inte riktigt hur jag skulle skriva detta. men det här får duga.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du glömde dag två...

2010-12-01 @ 21:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0