Dan före dopparedan

Igårmorse tog jag och Sofia bussen till umeå. Det första vi gjorde när vi kom dit var att fara till rapunzel så Sofia fick köpa sitt efterlängtade löshår. Sen for vi in till stan för att shoppa lite. Jag fick med mig en tröja(kan visa senare). Sen vid 3 tiden tog vi bussen till östra ersboda och umgicks med Jonas och Kristoffer. Vi såg film, spelade kort. Sen drog vi in till stan och fikade på Waynes. Sen tog vi bussen tillbaka till Skellefteå. Hade en riktigt bra dag och kväll i Umeå! Sen följde Sofia med mig hem och sov här.
Nu ligger Sofia och sover i min säng. Så jag är social med mamma och mormor. Tänker även vara social med dom ikväll då det är uppesittarkväll med bingo!
IMORGON ÄR DET JULAFTON!!!!! Dock har jag ingen julkänsla alls.. så det blir väl att se Grinchen och Mysteriet på greveholm hela dagen för att leta efter julkänslan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0