(Igår) Dag 06 - Mina syskon

Mitt enda syskon är min storasyster Nina. Hon är 19 år. Tog studenten i somras. Just nu är hon arbetslös och bor hemma. Men förhoppningsvis får hon snart jobb och flyttar hemifrån igen. Vi har fått många kommentarer om att vi är lika varandra. Dock så tycker ingen av oss att vi är särskilt lika. Hon har långt brunt hår, blåa ögon, fina raka tänder utan att ha haft tandställning(jag är avis). Hon tycker om att vara med sina vänner, skaka rumpa(mammas ord för att festa), resa osv.
När vi var småbarn var vi riktigt bra vänner. Nu när vi blivit äldre så har vi inte alltid varit sams, men det är väl så det är att vara syskon. Vi är gjorda av samma kött och blod, och jag kommer alltid att finnas där för henne.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0