(Igår) Dag 12 - Min bästa vän

Karolina Östlund kommer alltid att vara min bästa vän i mina ögon. Även fast vi glidit ifrån varandra så vet jag att hon alltid finns där för mig och jag kommer alltid att finnas där för henne.
Vi lärde känna varandra när hon gick i 7an och jag gick i 8an. Vi föll för varandra direkt och var helt oskiljbara efter det. Min syster och min moder trodde till och med att vi var lesbiska, så mkt umgicks vi och så tighta var vi. Jag saknar dig, jag saknar oss. Jag kommer alltid att älska dig vännen, du betyder så otroligt mycket för mig♥









På en kort tid så har jag även blivit riktigt tight med Sofia och Filippa. Det är 2 tjejer som har stöttat mig så sjukt mkt det senaste halvåret när jag haft det som svårast. Jag har aldrig tråkigt med dessa brudar och jag kan inte tänka mig att någonsin vara utan dom. Jag älskar er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0