Nu och föralltid

Igår for jag till Sofia. Vi såg Shrek 4 och det var den bästa av alla Shrek-filmer! Den var rolig, sorglig och bra, rekomenderas verkligen!!! Sen åt vi middag. Vid 8 drog vi oss vidare till Sandra. Vi var 11 brudar, vi snackade, käkade godis och chips och bara hade det allmänt mysigt. Sen följde Sofia mig hem och sov här.
Vi vaknade kl 1, åt frukost, lökade i soffan osv. Hon for nyss.. nu är jag all alone.. hehe. Snart ska jag städa och så ska jag försöka övertala mamma om att få sova hos Sofia inatt.

ida, jag och Sofia(hehe vem smsar du med då;)) från halloween.

Kommentarer
Postat av: sofia

Ja vem kan det vara , min drömkille eller;)? jo

2010-12-05 @ 18:39:15
URL: http://sofiazingmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0