ljus vs mörk

skriver om gårdagen ikväll eller imorgon!

men nu till något annat.. i need help again! har börjat få en jävla utväxt och jag tycker inte att det är så fint.. och jag undrar om jag ska fortsätta att vara ljusbrun eller bli mörkhårig igen?


inte den bästa bilden med mörkt hår.. men den får duga. var tvungen att leta rätt på någon i bloggen för att jag sitter vid mammas dator, och det var den enda jag hittade.

på tal om att kolla igenom bloggen. jag har lust att byta blogg... hela den här bloggen har typ handlat om arvid och jag vill lägga honom bakom mig nu. vad tycker ni om den saken också?

Kommentarer
Postat av: karolina

han beter sig verkligen som en idiot jag tycker du ska göra ditt bästa för att glömma honom!

2010-07-12 @ 00:11:56
URL: http://karroyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0