LYCKLIG

hm.. vad har hänt sen jag skrev sist?

igår for jag iaf med några people till falkträsket och hade trevligt!
sen for jag hem, duschade och gjorde mig klar. sen kom sofia, filippa, sofie, hanna och linnea hit. vi satt på min altan och snackade. sen for sofie, hanna, och filippa. och joakim kom ist. sofia for vid 12 nångång.
idag har jag sovit, sett tv och druckit kaffe. fyfan så trött jag har blivit, sover hela dagarna...
ikv så ska sofia och filippa komma hit. vi ska vara allmänt äckliga, äta gott, färga hår och se film! myskväll med 2 fantastiska brudar kan inte bli helt fel!
imorgon på dagen får vi se vad som händer.. sen på kvällen blir det nog att vara med joakim! TJING!!


bild från i går i falkträsket. tagen från felles facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0