stadsfesten!

jaa bloggen kommer ju inte precis i första hand nu på sommaren. så uppdateringen kommer att få lida. jag kommer att skriva lite då och då när jag har tid. men jag är tillbaka som vanligt till hösten!!

i torsdags så var jag ju som sagt med joakim och krille. vi var på stadsfesten, åkte karuseller och träffade folk. vid 11-12 tiden så for vi hem till mig. och sen fick dom hämtning.
igår så var det sista dagen på jobbet, kändes faktiskt tråkigt... sen på kvällen var jag med sofia och filippa. vi drog på stadsfesten och träffade folk osv.
ikv ska jag umgås med folk. vi ska förfesta hos en kompis och sen drar vi vidare till stadsfesten! kommer bli en så jävla awesome kväll!


haha...

när vi var på max balkong och såg europe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0