when my heart is weak, will you rescue me?

stadsfesten var underbar! kommer inte ihåg när jag hade så kul sist. det började med förfest och pizza hos amanda. sen drog vi vidare till stan. kom hem drygt 3 nångång.

igår cyklade jag och filippa till falket och solade och badade! sen vid 4-5 tiden drog vi hem till henne och käkade osv.
på kvällen for jag och sofia till andreas där även alexander var. vi badade jacuzzi, såg på tv osv.
idag så ska typ jag och filippa till stan. sen får vi se vad som händer!

gick också just in på apberget, för att kolla alla mina texter jag har skrivit i mina diarium. och HAHAHAHA fyfan... så rolig man var... kolla bara på några profilbilder jag hade:



Kommentarer
Postat av: ida

cutiepie;)

2010-07-13 @ 14:57:27
URL: http://soderstromtilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

HEJ NINA ;)

2010-07-15 @ 19:51:44
Postat av: man

första uppe till vänster hade du en snygg frisyr, testa den nuuu ;)

2010-07-26 @ 17:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0