6 Juni Sveriges Nationaldag

godmorgon!!
igårkväll var jag med arvid, vi såg valentines day och ladder 49. sen vid 12-tiden drog vi till johan i typ en timma där det var mer folk. imorse vaknade vi typ vid 11 nångång, åt frukost, duschade och sen for jag hem.

idag skulle egentligen karolina färga mitt hår men hon låg och sov så jag fick inte tag på henne... och min syster ska festa så hon kan inte heller färga mitt hår.. och jag kan säga att det behövs, för min utväxt är grotesk. menmen.. jag har ingenaning om vad jag ska göra idag. imorgon är det iaf anderstorpsdagen och då ska våran klass springa runt med kameror och fota allt som händer. skriver senare, TJING!!!

HAHA tänk att detta var för exakt ett år sen idag!!! nu har vi känt varandra i ett år brudar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0