Älskade morgonrock

Just nu sitter jag nere i "källaren" och ser film med min bubbe. ikv/inatt så ska jag försöka få mamma att se CSI/criminal minds/L&O osv maraton med mig hihi. vi hade det ju förra veckan också!

imorgon är jag ledig och det känns ju självklart underbart! dock så har jag bara avslutningsdagen & kvällen kvar med min klass... eftersom att alla kommer typ att jobba, eller fara bort osv så kommer vi ju inte träffas så ofta nu i sommar så det blir verkligen att ta vara på tillfällena nu! blir nog inget mer inlägg ikv, vi hörs imorgon TJING!

något som jag har på mig oftast varje dag, och som är mitt favoritplagg är min morgonrock♥

sry för cp-bilder!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0