Balen idag!

2 kommentarer av ca 100 personer???? nog kan ni bättre. ska typ sluta blogga... och ja, jag bloggar för min skull, men när jag ber er om hjälp så kan ni väl hjälpa mig? jag låter ju er läsa min blogg och ta en del av mitt liv? men tack för kommentarerna iaf♥



det verkar som att jag ska ta volangklänningen! men jag är fortfarande osäker gällande skorna... och om det är varmt, blir det inte lite för varmt med kavaj då? äh, kavaj blir bra! det är ju bara att ta av sig den om det blir för varmt.

idag är jag ledig från skolan!!!! vaknade kl 12, gick ut och solade ett litet tag men nu äter jag frukost. sen idag ska jag duscha och fara och se på alla när dom ska till balen!!!

imorgon är det skolavslutning och det känns väldigt skönt, men min klass är underbar och jag kommer sakna varenda en av er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0