Eclipse

hej igen! visst hade jag en lång blogg-paus?
idag på jobbet så fick jag och linda ta oss en promenad till campingen och sätta upp affischer. det var riktigt trevligt för vi pratade om allt möjligt. och hon har stöttat mig riktigt mycket nu när jag och arvid har gjort slut fastän vi bara har känt varandra i snart 2 veckor. linda är en mycket fin tjej! sen gick vi tillbaka och så fick vi kunder idag! 10st barn, så det var ju kul! vi slutade kl 3 och nu ska jag bli trött för att sedan få kunna sova hela kvällen. jag ska fara och se eclipse ikv kl 12, så för att inte vara död imorgon på jobbet behöver jag sova lite.

bion med dessa brudar ikv!!!

Kommentarer
Postat av: ...

Det är bra att det blir bättre men det är nog fortfarande jätte svårt och jobbigt.



Hoppas du får en härlig kväll med brudarna ;D

2010-06-29 @ 16:31:38
Postat av: karolina

het brud ute på marknaden ;)

2010-06-29 @ 18:52:01
URL: http://karroyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0