föralltid i mitt hjärta

Eclipse var så jäkla bra! kom hem typ vid halv 3, gick och la mig direkt!
imorse ringde klockan 10 i 7 och det kändes jäkligt tungt. men jobbet idag har faktiskt gått riktigt bra! på morgonen fick vi gå långpromenader och sätta upp affischer sen spelade vi kort i typ 2 timmar osv.
ikv så ska jag typ vara med sofia och filippa.

och angående arvid så känns det faktiskt mycket bättre. blir bättre för varje dag som går. men jag saknar min vän. bästa vän. vi brukade prata med varandra hela tiden, varje dag. jag kunde prata med honom om allt. och så var vi med varandra riktigt ofta. jag saknar honom. och jag vill verkligen vara hans vän. mer än allt annat.


Kommentarer
Postat av: ...

Va bra då att allt blir bättre ;D

2010-06-30 @ 18:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0