Hjälp om kläder

idag har skoldagen faktiskt varit jobbig.. det var så kallt utomhus så vi satt mest inne och väntade på att få sluta och det är riktigt långtråkigt... iaf så behöver jag eran hjälp nu igen!

det verkar ju inte bli så bra väder på onsdag när jag har skolavslutning så jag funderar på vad jag ska ha..



och om det blir fint väder endå så funderar jag på att använda denna volangklänning


men jag vill inte heller vara för uppklädd, så jag vet inte heller vad jag ska ha för skor på den här outfitten(haha).  vad tycker ni? hjälp mig!♥ kommentera please! för jag har ingen fantasi gällande kläder.

skriver senare TJING!


Kommentarer
Postat av: Anonym

klänning med kavaj så det blir lite mer nedtonat?;) KÖR PÅ HÖGSKORNA, SEXIGT

2010-06-07 @ 21:43:35
URL: http://jlus.blogg.se/
Postat av: fanny

tycker du ska ha volangklänningen och gladiatorsandalerna=)

2010-06-08 @ 12:01:21
URL: http://fannygr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0