jag er en liten motorcykel

ojojoj igår hade jag många besökare, inte gjorde jag något speciellt då inte.

iaf. igårkväll for jag hem till amanda och såg "nyckeln till friheten" tsm med ca 15 pers. det måste ju vara en av dom bästa filmerna som gjorts. när jag kom hem så såg jag "love in manhattan/griffin and phoenix" (den heter 2 saker) och den filmen är också helt otroligt bra! somnade typ drygt 3.
imorse skulle mamma ringa och väcka mig kl 10, men jag vaknade vid 1 och såg att jag hade 24 obesvarade samtal.. hehe mamma måste ha varit orolig över att jag inte har svarat. sen åt jag frukost och såg "den bästa sommaren".
ikväll så ska jag och pappa förhoppningsvis ut och övningsköra, och sen ska jag vara med arvid.

enda bilden jag inte har lagt upp här. min mosters sambos motorcykel.

Kommentarer
Postat av: Liljaaaaa

Haha va roligt, vi såg Love in manhattan på natten efter att allt folk farit hem, vi med! :D

2010-06-16 @ 17:26:17
URL: http://amandalilja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0