JUNI

imorgon har jag en lektion, mdk.
på torsdag är jag ledig.
på fredag har jag 3 lektioner, engelska, mdk, idrott. börjar halv 9 och slutar 12.
fredagkväll???
lördag???
söndag???
på måndag har vi anderstorpsdagen och vi i klassen ska bara gå runt och fota.
på tisdag har vi inga lektioner, dock betygsnack på morgonen.
onsdag, SKOLAVSLUTNING!!!

inte mkt kvar nu alltså!

sitter just nu och ser ugly betty och sen ska jag se dh och cougar town. ikv behöver jag inte sova tidigt för jag börjar halv 1 imorgon!

(tog bort bilden)


Kommentarer
Postat av: Anonym

dragna som fan!

2010-06-02 @ 23:49:28
Postat av: bullleee!

pinsam bild ta bort!!!

2010-06-04 @ 10:12:29
URL: http://sofieemarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0