Söker du barnvakt?

Godmorgon! vaknade typ för 30 min sen. så jag sitter här nyduschad. snart ska jag gå och göra mig klar, och sen vid 11-12 tiden ska jag laga lunch. eller ja, klockan 12 måste jag börja cykla till skolan. har ju bara en lektion idag så jag slutar vid 2-tiden.

hehe vill ni veta något som jag gjorde igår... det är typ pinsamt, men vad gör man inte för lite stålar;) jag gick runt i lägenheter vid mitt område och hedde fast såna här "barnvakts jobb lappar", tkr faktiskt att det var en bra idé av mig! jag älskar barn och tycker att det är jätte kul att ta hand om dom. nu får vi bara hålla tummarna på att det är någon som hör av sig!(dock ingen peddogubbe..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0