this summer

Det är mycket att se fram emot nu i sommar.
imorgon börjar jag jobba. jobbar 3 veckor på teknobalder. lön på drygt 5000? (lite lite dock)
midsommar firas med mycket trevligt folk, det lär bli awesome!!!
alla festivaler. stadsfesten(ska dock inte gå in på området för att det var så dåliga artister i år), trästocksfestivalen, PDOL(förhoppningsvis alla dagar) och kanske luleåkalaset(lördagen). kommer då att bränna över 1000kr på det, men det är det värt!
stugan. träffa släkten och själva atmosfären där är underbar!
kanske en tripp till sthlm för att umgås med min kära, saknade tremening frida!
och alla andra soliga dagar och trevliga och fartfyllda kvällar!!!!!
m.m

känns som att jag har för höga förhoppningar på den här sommaren... hoppas iaf att den lever upp till mina förväntningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0