at home

det blev ingen skola för mig idag! har varit så uttråkad hela dagen eftersom att jag har varit vaken ända sen 2 inatt, så vid 12 tiden idag så kändes det som att jag skulle gå och lägga mig... hm.. menmen jag har då iaf inte sovit något idag utan jag har sett 3 filmer alvin och gänget 2, 10 orsaker att hata dig och den där percy jackson... resten av tiden har jag suttit vid datorn eller bara suttit och stirrat in i väggen. roligt liv, ja jag vet...

ikv så kanske arvid tar sig en sväng förbi här, får hoppas det, saknar honom! och på tal om honom... idag har jag varit så konstig pga att jag är sjuk och knappt sovit, så när han ville fara till skolan och inte komma till mig ist så började jag flänna????? även fast jag inte vill att han ska skolka eller så.. ville bara inte vara ensam hehe. nu är det mat, TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0