Beställning

nu har det som jag beställt från gina kommit. och jag är så besviken... för på korsetter måste jag ha en mindre storlek för annars är den för stor runt midjan och när jag väl skulle beställa så tog dom slut i den storleken. så jag tänkte att det kanske är olika från korsetter till korsetter så jag beställde endå hem en i storleken som jag egentligen brukar ha. och nu när jag provade den så var den förstor runt midjan, annars var den bra.
beställde ju också en bandeau-bh och den var jättefin!

såå, vad ska jag göra? ska jag försöka sy in den? lämna den i garderoben och ta fram den om något år? försöka sälja den(har ju inte använt den)? lämna tillbaka och måsta betala ännu mer frakt? ge mig tips! snälla!♥ för den är ju ursnygg och jag vill verkligen ha den!


Kommentarer
Postat av: Hilda-blogg design och foto !

Tack ja det gör jag ! :D

2010-05-27 @ 16:08:01
URL: http://wimsis.blogg.se/
Postat av: Tova

Vad tycker du om christinas nya låt? :)

2010-05-27 @ 16:30:45
URL: http://musikochannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0