fredag. GRILLAT till middag!

igår for jag, syster och mamma ut och gick. och när vi väl var på moröbacke så kom jag på idén att fara till älskling. så då gick jag dit och spenderade en tv-kväll med honom. mysigt! sen drygt 10 så skjutsade han hem mig.
imorse började skoldagen med nationella engelska, hörförståelse... och det gick inte så värst bra.. sen efter det gick jag och gjorde klart mitt MDK-häfte. direkt när jag gjort klart det så var det ännu ett nationellt prov jag skulle göra, engelska läsförståelse, eftersom att jag missade den i tisdags när jag var sjuk. då missade jag även idrotten. då hade vi bara MPR kvar och då fotade vi! nu är jag hemma och jag är glad! allt känns bara underbart just nu, sommaren är på väg! har inga bilder på denna dator, lägger in senare! TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0