Hachiko en vän för livet

ooh besöksrekord igår! riktigt kul och jag hoppas att ni stannar!
igårkväll tog jag en långpromenad i drygt en timma sen när jag kom hem såg jag "fever pitch" och den var faktiskt bättre än mina förväntningar! sen kom mamma hem från jobbet och då såg vi "hachiko - en vän för livet" och den var hur bra som helst! rekomenderas verkligen till er tjejer som älskar filmer som man gråter till hehe. jag fällde faktiskt några tårar..

jag ska bara fixa håret och sen är jag klar för skolan. har bara puder på mig eftersom att jag bara har en lektion idag så det har verkligen gått snabbt nu på morgonen. efter skolan vet jag inte riktigt vad som händer. men vi hörs senare! TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0