last night

igår hade jag en riktigt rolig kväll! vi hade som en liten picknick först, men när myggorna började komma så gick vi in mot stan och träffade människor. jag var hemma lite drygt halv 2.

idag har jag sett "dear john" och den var riktigt bra! fällde några tårar faktiskt... dock så trodde jag att den skulle vara lite bättre eftersom att jag hade så höga förväntningar på filmen pga att jag har hört att den var så otroligt bra.

jag har ingenaning om vad jag ska göra ikv... skulle egentligen på party men jag känner mig inte så taggad längre. det kanske blir en hemmakväll, aja vi får helt enkelt se!

bjuder på 2 bilder från igår, kommer säkert fler senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0