nationella

hey people!
igår for jag till arvid och vi såg ugly betty, desperate housewives och cougar town. sen gick vi och la oss.
imorse vaknade vi och så kom jag på att jag inte hade sovmorgon pga nationella prov, så jag hade 10 minuter att bli klar för att hinna med bussen. jag hann iaf. vi har nyss haft matte nationella och det gick sådär.. jag hade ju inte förväntat mig bättre heller så det är lugnt. nu har vi medieproduktion och jag har just skrivit ut min affisch. nu kan jag inte skriva mer, utan jag skriver senare TJING!

bild från fotostudion i fredags........

Kommentarer
Postat av: karolina

naken :O

2010-05-12 @ 15:18:48
URL: http://karroyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0